O projekcie

Na urodziny marki stworzyliśmy akcję łączącą 3 serwisy Interii: Motoryzacja.interia.pl, Facet.interia.pl i Styl.pl, która miała za zadanie przyciągnąć szeroką rzeszę potencjalnych nabywców i zaangażować zamożną grupę celową Jeepa.

Redakcje serwisów biorących udział w akcji przetestowały 4 modele dostarczone przez Klienta:
Jeep Renegade Night Eagle, Jeep Renegade Trailhawk, Jeep Renegade 75th Anniversary oraz Jeep Grand Cherokee 75th Anniversary.

Redakcja serwisu Moto oraz redakcja serwisu Facet stworzyły sekcje specjalne zawierające po 5 tekstów opisujących wrażenia z testowania wszystkich 4 samochodów oraz po 2 wideo z testów.

Redakcja serwisu Styl.pl Przeprowadziła test samochodu Jeep Renegade Night Eagle i stworzyła z niego jeden artykuł oraz wideo. Oprócz tego w serwisie Styl.pl pojawił się artykuł sponsorowany „75 lat mody na Jeepa” opisujący trendy w modzie na przestrzeni ostatnich 75 lat oraz korespondujące z nimi trendy w designie samochodów Jeep.

Sekcja została obrandowana nośnikami dostarczonymi przez Klienta:
Double Wideboard + Multiscreening + Navibox.

Przeprowadzony został także konkurs, w którym można było wygrać Jeepa Renegade na tydzień.

Czas trwania: 01.10.2016 – 31.10.2016